top of page

לגליזציה של מריחואנה? לא לשכוח את השימוש הרפואי


יש לשים את מקורות הכתבה

לפחות חצי תריסר מדינות עשויות להצטרף לקולורדו ווושינגטון בלגליזציה מלאה של מריחואנה.

כמטופל של מריחואנה רפואית ברוד-איילנד, זה מעולם לא היה המאבק שלי. ניסיתי להשאר ממוקד בשיפור חוקי מריחואנה רפואית ברוד-איילנד ו-23 מדינות אחרות, כמו הרחבת התנאים המאפשרים מתן מרשם כך שיכללו כאב כרוני ובעיות רפואיות נוספות. זה מדהים אותי שיש מדינות שעדין לא אישרו שימוש רפואי במריחואנה, אך נראה שקפצו ישר ללגליזציה, כנראה משום שהם רואים בזה דרך ליצור רווח ממס. אנחנו חייבים לאחוז בתוכניות רפואיות ולהיות בטוחים שהם לא מעורבבות עם חוקים ללגליזציה מלאה. זה יהיה כמו לאפשר זמינות של תרופות מרשם לכל מי שרוצה להשתמש בה להנאתו. זוהי התרופה שלנו. אין לי שום בעיה עם כך שאחרים נהנים משימוש חברתי בקנאביס, אבל בואו נוודא שאנחנו שומרים על היושרה של של תוכניות רפואיות.

זהו חזוננו לכל מדינה בארה"ב בעתיד הקרוב:
  1. מריחואנה רפואית מאושרת בכל המדינות וזה כולל הדדיות ביניהן כך שזה בטוח לעשות שימוש רפואי במריחואנה כשאנו מטיילים.

  2. חולים זכאים כשהרופאים שלהם מאמתם שיש להם צורך וקנאביס כבר לא מוגבל למצבים ספציפיים. יש הרבה מצבים פחות נפוצים שניתנים לטיפול אפקטיבית באמצעות תרופה זו.

  3. לחולים יש את האפשרות לגדל, שזה גם תרפי וגם מועיל לאלו שמוצאים זנים שמתאימים להם.

  4. כל מדינה מציעה מרכזי חמלה או בתי מרקחת הממוקמים באופן אסטרטגי כך שלכולם תהיה גישה במרחק סביר.

  5. המחירים במרכזים אלו יהיו ברי השגה ובהתבסס על יכולת החולים לשלם. לרבים מהסובלים מבעיות רפואיות כבר יש חשבונות רפואיים מאסיביים. אנחנו לא מעוניינים להחזיק בדפוס חשיבה של יצירת רווח גדול ממכירת התרופה שלהם.

  6. כשכל המדינות יהיו חוקיות, אנחנו מנצחים אז את המאבק של קבלת החזרים על התרופה שלנו מחברות הביטוח.

  7. התרה למרכזים לגדל את הצמחים שהם צריכים כדי להתאים לחולים את כל הזנים השונים.

  8. מתן אפשרות למרכזים למכור צורות שונות של מריחואנה רפואית, כולל מוצרים יבשים, שמנים, תמציות, מוצרי טיפוח, מוצרים אכילים ועוד.

  9. אפשרות שינוע לחולים מאוד ומערכת נתינה בחינם לחולים שלא יכולים לשלם..

  10. כל המרכזים יגדלו באופן אורגני, כדי לשמור עלינו בטוחים מחומרי הדברה ושאר כימיקלים.

  11. אנשים המשתמשים במריחואנה רפואית יהיו בעלי זכות חוקית לא לעבור בדיקות סמים, לא לחוות אפלייה ולא פיטורים ממקום העסקתם.

ככול שהדרישה ללגליזציה מלאה ממשיכה להתפשט לאורך ארה"ב, אנא סייעו למדינה שלכם לשמור על היושרה של התוכנית הרפואית שלה. מריחואנה רפואית נועדה לסייע לנו עם איכות החיים, לא ליצור רווח עצום ממנה. תנו לאלו שמשתמשים בה למטרות הנאה להיות אלו שמשלמים מיסים ומביאים את הרווח למדינתכם.

בואו נשמור תרופה זו ברת השגה לאלו הזקוקים לה. לאלו שאינם זקוקים לה למטרות רפואיות, היו שמחים על כך שאתם יכולים לעשות במריחואנה שימוש חברתי ולא חייבים להתמודד עם הנושא כמונו!

Featured Posts

פוסטים אחרונים

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרינו

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page