top of page

זכויות ביטוח לאומי


חברת "עמית- מימוש זכויות רפואיות" מברכת את "גוונים של סגול לקידום זכויות חולי פיברומיאלגיה" על הפיכתה לעמותה רשומה.

חברת עמית הינה חברה מובילה למימוש זכויות רפואיות. פיברומיאלגיה היא אחד מתחומי המומחיות שלנו. הגבת ענבל אריש- מנהלת תחום הפיברומיאלגיה בחברה ואף סובלת בעצמה ממחלה זו. כך שציבור הפונים אלינו זוכה לתמיכה וליווי עם מלוא ההבנה והאמפתיה. מתוך היכרונתנו הקרובה עם הקשיים בהתמודדות עום יומית עבור הסובלים מפיברומיאלגיה. אנו מסייעים וסייענו למאות אזרחים בתביעות מול ביטוח לאומי בנושא הפיברומיאלגיה.

כיום אין לביטוח לאומי סעיף מיוחד עבור חולי פיברומיאלגיה בספר החוקים:

אבל, פיברומיאלגיה נכנסת לקטגורית "נכות כללית", זכאות בנכות כללית עשויה להעניק קצבה חודשית בשווי של בין 1400-5800 ש"ח. בהנחה של 80% בארנונה, בחשבון המים, הנחה בתחבורה הציבורית ועוד.

פניה לביטוח לאומי בליווי חברת עמית עשויה להעלות משמעותית את סיכויי ההצלחה שלכם בתביעה, זאת לאור הידע והניסיון הרבים שצברנו לאורך השנים והיכרותנו המעמיקה עם הביורוקרטיה של הממסד.

חברת "עמית- מימוש זכויות רפואיות" ו- "גוונים של סגול ע"ר- לקידום זכויות חולי פיברומיאלגיה" שמחות לקדם שיתוף פעולה ייחודי. כל חבר/ה בעמותה שיפנו אלינו יזכו להנחה ותנאי תשלום בלעדיים.אנו ננחה, נלווה ונתמוך לאורך כל התהליך עד לקבלת הקצבה וההחנות במשרדי הממשלה השונים.

טלפון משרד:077-5014435

ענבל- מנהלת תחום הפיברומיאלגיה: 050-6371515

Featured Posts

פוסטים אחרונים

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרינו

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page