top of page

יש לי חלום וחזון לעזור לאנשים לעשות שינוי תודעתי


יש לי חלום וחזון לעזור לאנשים לעשות שינוי תודעתי. ואני מאמינה שהוא יתגשם במלואו כי הוא כבר מתגשם.לפני 5 שנים +- לא שמענו בכלל על פיברומיאלגיה ברשתות או ברפואה ולאט לאט המודעות החלה להעלות, עבדנו קשה על כך. בהתחלה כל מה ששמעתי היו תלונות על מר מצבנו ועל הרפואה ועל החיים וכו' וכו'...

והגעתי למסקנה עם חברות טובות לחיים ולפיברומיאלגיה שצריך לפתוח עמותה, עמותה שתוביל דרך חדשה, עמותה שהמוטו שלה הוא "אפשר גם אחרת", אחרת מהדרך שלימדנו אותנו עד היום, אחרת מהדרך של התרופות, דרך של מודעות עצמית, דרך של קבלה עצמית, דרך של אהבה עצמית.

גיליתי על עצמי שזה תהליך, תהליך שיכול לקחת חודשים וגם שנים, תהליך מופלא של גילוי עצמי, מימוש עצמי, העצמה עצמית ואהבה עצמית, תהליך מאתגר.

היום אני מבינה ששינוי גישה / שינוי תודעתי לוקח זמן והיופי הוא שהוא עובד.. כל יום לומדים משהו חדש.

היום, יש הרבה אנשים שמתמודדים נפלא עם הפיברומיאלגיה, שמגיעים לריפוי, היום יש מקום לשיח הזה גם בגלל שיש לשיח הזה מקום בשיח העולמי.

שינוי לוקח זמן, שינוי הוא תהליך. אנחנו בעמותה מקנים את הכלים לחברי העמותה, כלים להתמודדות חדשה עם הפיברומיאלגיה, כלים לתודעה חדשה, כלים לריפוי.

אנחנו רואים את השינוי מול עינינו, אנחנו מרגישים אותו בגוף שלנו, אנחנו גאות על כל אדם שכותב את ההצלחה הגדולה שלו לאותו יום או תקופת זמן.

אנחנו עוזרות לאנשים לעשות שינוי בעצמם.

זאת מתנה! ואני מודה עליה כל יום מחדש!

Featured Posts

פוסטים אחרונים

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרינו

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page